maxCoax SUPPORT

Zoek je snelle en persoonlijke support?
Wij helpen je direct op afstand of komen bij je langs.

RAZENDSNELLE SUPPORT BIJ PROBLEMEN

Heeft u support nodig voor een van uw systemen? Wij zitten voor u klaar op de maxCoax helpdesk. Als we het probleem niet op afstand kunnen oplossen, dan komen we gewoon bij u langs. Wij zitten in de buurt.

maxCoax beschikt over een eigen, in-house service desk. Wij zijn op de hoogte van de situatie bij klanten en door de persoonlijke benadering weten wij problemen snel op te lossen. Bij maxCoax krijgt u dus niet iedere keer een andere support medewerker aan de lijn waar u de situatie opnieuw aan moet uitleggen.

MONITORING

Onregelmatigheden in uw systemen worden in de meeste gevallen automatisch gedetecteerd en op afstand, via onze monitor servers, onopgemerkt opgelost. Mocht u toch problemen waarnemen op locatie dan kunt u een storingsmelding doen via telefoon of een support ticket.

TICKET SUPPORT

De maxCoax support desk ontvangt uw storingsmelding waarna er een support ticket wordt aangemaakt en de melding in behandeling wordt genomen.

CONTACT

We nemen contact met u op om de status van het ticket te bespreken. Ons streven is om alle storingen binnen maximaal 24 uur op te lossen. Via ons ticketsysteem houden we u op de hoogte van de status.

OPGELOST

We lossen de storing op afstand of, indien nodig, op locatie op. Zodra alles weer naar wens functioneert krijgt uw ticket de status ‘afgehandeld’.

SERVICE CONTRACTEN

maxCoax realiseert zich hoe belangrijk het is dat u kunt vertrouwen op uw apparatuur. U wilt zich geen zorgen hoeven maken over uw systemen.

Wij bieden daarom verschillende SLA's (Service Level Agreement). Door te kiezen voor zo'n SLA kiest u voor additionele serviceafspraken. maxCoax vindt het belangrijk dat u snel en adequaat geholpen wordt in geval van een defect of storing. Met een SLA verzekert u uzelf van snelle ondersteuning op afstand en/of ter plaatse op het moment dat een van uw systemen onverhoopt niet goed functioneert. maxCoax biedt:

• Korte response tijden
• 24/7 bereikbaarheid via telefoon en/of support ticketsysteem
• Geen onvoorziene kosten meer

Wilt u graag meer informatie:

+31 (0)85 7827510