maxCoax SUPPORT
Zoek je snelle en persoonlijke support?
Wij helpen je direct op afstand of komen bij je langs.
RAZENDSNELLE SUPPORT BIJ PROBLEMEN
Heeft u support nodig voor een van uw systemen? Wij zitten voor u klaar op de maxCoax helpdesk. Als we het probleem niet op afstand kunnen oplossen, dan komen we gewoon bij u langs. Wij zitten in de buurt.
maxCoax beschikt over een eigen, in-house service desk. Wij zijn op de hoogte van de situatie bij klanten en door de persoonlijke benadering weten wij problemen snel op te lossen. Bij maxCoax krijgt u dus niet iedere keer een andere support medewerker aan de lijn waar u de situatie opnieuw aan moet uitleggen.
SERVICE CONTRACTEN
maxCoax realiseert zich hoe belangrijk het is dat u kunt vertrouwen op uw apparatuur. U wilt zich geen zorgen hoeven maken over uw systemen.
Wij bieden daarom verschillende SLA’s (Service Level Agreement). Door te kiezen voor zo’n SLA kiest u voor additionele serviceafspraken. maxCoax vindt het belangrijk dat u snel en adequaat geholpen wordt in geval van een defect of storing. Met een SLA verzekert u uzelf van snelle ondersteuning op afstand en/of ter plaatse op het moment dat een van uw systemen onverhoopt niet goed functioneert. maxCoax biedt:
• Korte response tijden
• 24/7 bereikbaarheid via telefoon en/of support ticketsysteem
• Geen onvoorziene kosten meer